GDPR

Zásady ochrany osobních údajů

I.Základní ustanovení

  1. Správcem osobních údajů podle čl. 4 bod 7 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (dále jen: „GDPR”) je Adivio s.r.o., IČ 23150025 se sídlem Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 (dále jen: „správce“).
  2. Kontaktní údaje správce jsou: adresa: Rybná 716/24, 110 00 Praha 1 email: info@adivio.cz telefon: +420 777 007 007
  3. Osobními údaji se rozumí veškeré informace o identifikované nebo identifikovatelné fyzické osobě; identifikovatelnou fyzickou osobou je fyzická osoba, kterou lze přímo či nepřímo identifikovat, zejména odkazem na určitý identifikátor, například jméno, identifikační číslo, lokační údaje, síťový identifikátor nebo na jeden či více zvláštních prvků fyzické, fyziologické, genetické, psychické, ekonomické, kulturní nebo společenské identity této fyzické osoby.
  4. Správce nejmenoval pověřence pro ochranu osobních údajů.

II.Zdroje a kategorie zpracovávaných osobních údajů

  1. Správce zpracovává osobní údaje, které jste mu poskytl/a vyplněním poptávkového formuláře, nebo osobní údaje, které správce získal na základě případného plnění Vaší objednávky.
  2. Správce zpracovává Vaše identifikační a kontaktní údaje a údaje nezbytné pro vyřízení poptávky či případné plnění smlouvy.

III.Zákonný důvod a účel zpracování osobních údajů

  1. Zákonným důvodem zpracování osobních údajů je:
    • provedení opatření před uzavřením smlouvy na Vaši žádost a případné následné plnění smlouvy mezi Vámi a správcem podle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR,
    • oprávněný zájem správce na poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR, pokud dojde k uzavření smlouvy,
    • Váš souhlas se zpracováním pro účely poskytování přímého marketingu (zejména pro zasílání obchodních sdělení a newsletterů) podle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR ve spojení s § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti v případě, že nedošlo k objednávce služby.
  2. Účelem zpracování osobních údajů je:
    • vyřízení Vaší poptávky a následný výkon práv a povinností vyplývajících z případného smluvního vztahu mezi Vámi a správcem; při poptávce / objednávce jsou vyžadovány osobní údaje, které jsou nutné pro úspěšné vyřízení (např. jméno, adresa, kontakt), poskytnutí osobních údajů je nutným požadavkem pro komunikaci ohledně poptávky a pro případné uzavření a plnění smlouvy, bez poskytnutí osobních údajů není možné poptávku zpracovat či smlouvu uzavřít a plnit,
    • zasílání obchodních sdělení a činění dalších marketingových aktivit.
  3. Ze strany správce nedochází k automatickému individuálnímu rozhodování ve smyslu čl. 22 GDPR.

IV.Doba uchovávání údajů

  1. Správce uchovává osobní údaje:
    • po dobu nezbytnou k vyřízení poptávky a k výkonu práv a povinností vyplývajících z případného smluvního vztahu mezi Vámi a správcem a uplatňování nároků z těchto smluvních vztahů (standardně po dobu stanovenou obecně závaznými právními předpisy, případně po dobu 10 let od ukončení smluvního vztahu).
    • po dobu, než je odvolán souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely marketingu, jsou-li osobní údaje zpracovávány na základě souhlasu, nejdéle však 3 roky.
  2. Po uplynutí doby uchovávání osobních údajů správce osobní údaje vymaže.

VI. Vaše práva

  1. Za podmínek stanovených v GDPR máte:
    • právo na přístup ke svým osobním údajům dle čl. 15 GDPR,
    • právo na opravu osobních údajů dle čl. 16 GDPR, popřípadě omezení zpracování dle čl. 18 GDPR,
    • právo na výmaz osobních údajů dle čl. 17 GDPR,
    • právo vznést námitku proti zpracování dle čl. 21 GDPR (zejména proti zpracování pro účely přímého marketingu),
    • právo na přenositelnost údajů dle čl. 20 GDPR,
    • právo odvolat souhlas se zpracováním (pokud je zpracování založeno na souhlasu) písemně nebo elektronicky na adresu nebo email správce uvedený v čl. I těchto podmínek. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
  2. Dále máte právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů (www.uoou.cz) v případě, že se domníváte, že bylo porušeno Vaše právo na ochranu osobních údajů.

VII. Podmínky zabezpečení osobních údajů

  1. Správce prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů.
  2. Správce přijal technická opatření k zabezpečení datových úložišť (např. šifrování, přístupová hesla, antivirová ochrana) a úložišť osobních údajů v listinné podobě (např. uzamykatelné skříně).
  3. Správce prohlašuje, že k osobním údajům mají přístup pouze jím pověřené osoby, které jsou vázány mlčenlivostí a proškoleny v oblasti bezpečnosti osobních údajů.

VIII. Závěrečná ustanovení

  1. Odesláním poptávky z internetového formuláře potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  2. S těmito podmínkami souhlasíte zaškrtnutím souhlasu prostřednictvím internetového formuláře. Zaškrtnutím souhlasu potvrzujete, že jste seznámen/a s podmínkami ochrany osobních údajů a že je v celém rozsahu přijímáte.
  3. Správce je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi podmínek ochrany osobních údajů zveřejní na svých internetových stránkách, případně Vám zašle novou verzi těchto podmínek na e-mailovou adresu, kterou jste správci poskytl/a.

Tyto podmínky nabývají účinnosti dnem 2. dubna 2025.